PASŪTĪJUMI
Vai ir iespējams apskatīt preces tieši jūsu veikalā?
Diemžēl nē. Gaismekļi tiek glabāti mūsu noliktavā un nav izlikti skatlogos.
Vai es varu paļauties uz produktu pieejamību?
Pieejamība ir tikai aptuvena, jo tā ir atkarīga no individuālajiem ražotājiem. Lielākā daļa produktu ir pieejami norādītajos datumos; ja tādu nav vai arī ir problēma ar nosūtīšanu, jūs tiksiet nekavējoties informēts.
Vai ir iespējams pasūtīt rezerves stiklu vai rezerves daļu vēlāk?
Lielākā daļa ražotāju piedāvā iespēju iegādāties rezerves stiklu. Lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni vai e-pastu, lai uzzinātu vairāk par rezerves stikla vai rezerves daļu pieejamību un to cenām.
Cik ilgs laiks paiet līdz piegādei?
Kad produkti ir nodoti kurjeram vai Omniva, jūs tos parasti saņemat nākamajā darba dienā.
Vai es jau iesniegtam pasūtījumam varu pievienot citas preces?
Kad esat iesniedzis pasūtījumu, varat sazināties ar mums pa tālruni vai e-pastu, un preces tiks pievienotas sūtījumam, ja vien tas jau nav nosūtīts.
PRECES
Vai es varu atgriezt preces, ja neesmu apmierināts?
Jā, jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā pēc piegādes. Tomēr atpakaļ nosūtītajām precēm jābūt nesabojātām, nelietotām un oriģinālajā iesaiņojumā. Izmantojiet mūsu
īpašo veidlapu, lai ātri atrisinātu šo situāciju.
Vai gaismekļiem ir kāda garantija?
Mēs sniedzam trīs gadu garantiju, kaut arī standarta garantijas laiks ir divi gadi. Garantija attiecas uz visiem gaismekļiem, izņemot spuldzes.
Vai jūs varētu man atsūtīt drukātu produktu katalogu un cenrādi?
Visi produkti un to atjauninātās cenas ir norādīti mūsu mājaslapā.
Kāda ir enerģijas taupīšanas spuldžu gaismas intensitāte salīdzinājumā ar
klasiskajām spuldzēm?
Enerģijas taupīšanas spuldzes gaismas intensitāte ir piecas reizes augstāka nekā klasiskās spuldzes intensitāte. Piemērs: 10 W enerģijas taupīšanas spuldze ir vienāda ar 50 W klasiskās spuldzes intensitāti.
PIEGĀDE
Kā piegāde darbojas?
Gaismekļus mēs piegādājam caur Omniva. Izvēle ir jūsu ziņā.
Ko darīt, ja neesmu mājās, kad pienāk sūtījums?
Kurjerpasts vienmēr informē jūs par piegādi iepriekš. Ja kurjers ierodas, kad neatrodaties piegādes adresē, viņi nākamajā dienā mēģinās piegādāt sūtījumu vēlreiz.
APMAKSA
Kādas norēķinu metodes es varu izmantot?
Jūs varat izmantot COD (un norēķinieties ar bankas karti kurjeram pie saņemšanas), kā arī veikt bankas pārskaitījumu vai tiešsaistes maksājumu ar savu karti.
Kad es saņemšu norēķinu datus, ja izmantoju “avansa maksājums” iespēju?
Kad būsim saņēmuši un apstrādājuši jūsu pasūtījumu, mēs nekavējoties izrakstīsim avansa maksājuma rēķinu, kas tiks nosūtīti uz jūsu e-pasta adresi. Ja pasūtījumu veicat nedēļas nogalē vai svētku dienā, norēķinu dati tiks nosūtīti vēlākais nākamajā darba dienā.
Kā uzzināt, ka mana nauda ir sasniegusi jūsu kontu?
Kad esat samaksājis, jūs saņemsiet e-pastu, kad pasūtījuma statuss mainās uz “apmaksāts”.
Mans maksājums ar karti neizdevās: kas man jādara tālāk?
Vienmēr ir labi sazināties ar mums pa tālruni vai e-pastu. Pasūtījumu var mainīt uz COD, vai arī jūs varat samaksāt iepriekš, izmantojot bankas pārskaitījumu.
SŪDZĪBAS UN PREČU ATGRIEŠANA
Kā es varu iesniegt sūdzību un kur es varu atrast tās statusu?
Lai sūdzība tiktu izskatīta ātri, ieteicams izmantot mūsu
sūdzības veidlapu. Jūs varat arī iesniegt sūdzību pa tālruni
67660665 vai izmantojot mūsu
kontaktformu.
Kas man jāpievieno precei iesaiņojumā, atgriežot to jums?
Lūdzu, iesaiņojiet rēķina kopiju kopā ar pavadvēstuli, kurā paskaidrots atgriešanas iemesls.
Pieņemot paketi, es uzzināju, ka prece ir bojāta. Ko man darīt?
Tūlīt pēc produktu izpakošanas, lūdzu, ziņojiet par bojājumiem kurjeram (Omniva). Visas instrukcijas par bojātu preču atgriešanu ir norādītas uz iepakojuma.
Cik ilgs būs šis process?
Mūsu komandas locekļi dara visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk apstrādātu jūsu sūdzību. Saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem mums ir 30 dienas, lai to apstrādātu.
Es vēlētos atgriezt preci jūsu veikalā. Kas man jāatnes?
Lūdzu, atnesiet produktus un rēķinu vai kvīti.
Vai jūsu produkti ir pietiekami aizsargāti, lai tos nosūtītu Omniva?
Gaismekļi ir iesaiņoti un ievietoti kastēs, kas pilnas ar polsterējumu un kartonu, lai novērstu jebkādu bojājumu.
Kāpēc daži no gaismekļiem ir apzīmēti kā “lietoti”?
Pilnībā funkcionējoši gaismekļi dažreiz tiek apzīmēti kā “lietoti”, jo tām var būt neliels dekoratīva rakstura defekts. Dažreiz tie tiks piegādāti bez oriģināla iesaiņojuma, un daži no tiem jau ir bijuši izstādīti veikalā.