Garantijas nosacījumi | Lampupasaule
1.180.000 gaismekļu noliktavā 60 dienas preču atgriešanai Pagarināta garantija 5 gadi Bzmaksas piegāde pasūtījumiem virs 70€
Cienījamie klienti, mēs novērtējam katru pasūtījumu un pateicamies, ka esat kopā ar mums ❤️. Lūdzu, esiet pacietīgi ar pasūtījumu piegādi, mēs cenšamies tos jums piegādāt pēc iespējas ātrāk. Paldies 👍🏻.
0
Iecienītās preces:
0

Jums nav iecienīto preču

Pieteikties
Izveidot kontu
Levy banner
Pravý banner

Zvaniet mums,mēs esam šeit priekš Jums

+371 67660665 (Pirmdiena-Piektdiena,08:00-16:30)
Izvēlne
0 0,00
70 vairāk, lai saņemtu bezmaksas piegādi
Kategorija

Garantijas nosacījumi

Andris

Ja jūsu preces neatbilst jūsu prasībām vai, ja tām ir trūkumi, mēs ļoti atvainojamies, un mēs ar prieku sniegsim jums garantijas servisu. Ko darīt šādā gadījumā?

Vispārīgi noteikumi
Mūsu garantijas nosacījumi apraksta sadarbību starp pircēju un pārdevēju, kas ir Donoci s.r.o. se sídlem Pražská 2532/4, 67801 Blansko, ID 47539569, PVN ID CZ47539569, reģistrēts Komercreģistrā, kurš pārvalda šo tiešsaistes veikalu.

Garantijas noteikumi informē pircēju par nosacījumiem, metodi un iespējām atgriezt bojātus vai citādi bojātus izstrādājumus. Līgumslēdzēju pušu tiesības un pienākumus attiecībā uz pārdevēja atbildību par defektiem, ieskaitot garantijas atbildību, regulē vispārēji saistoši noteikumi (galvenokārt ar Likumu Nr. 2099 un sekojošo, un Nr. 2158 un tam sekojošo) Civilkodekss).

Pirms pasūtījuma veikšanas pircējam ir pienākums iepazīties ar noteikumiem un nosacījumiem, kā arī ar garantijas noteikumiem. Iesniedzot saistošu pasūtījumu, pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar garantijas noteikumiem un noteikumiem, un tiem piekrīt.

Garantija un garantijas talons
Par katru pārdoto preci pārdevējs izsniedz rēķinu vai kvīti, kas pēc tam kalpo kā garantijas talons un tāpēc satur visus nepieciešamos datus (nosaukums, cena, daudzums utt.), Kas izmantojami atgriešanas gadījumā.
 
Ja preces netiek paņemtas klātienē, piegādes pieņemšana tiek uzskatīta no brīža, kad kurjers nodod preces pircējam, tas ir, kad sākas garantijas laiks.

Pārdevēja puse garantē, ka pārdotie izstrādājumi atbilst pirkuma līgumam un, galvenokārt, tiem nav trūkumi. “Atbilstība pirkuma līgumam” nozīmē, ka pārdotajiem izstrādājumiem ir līgumā noteiktās izmantojamās īpašības un kvalitāte, ko aprakstījusi pārdevēja puse, ražotājs vai viņu pārstāvji, vai arī, ka precēm ir tādas īpašības, kādas klienti sagaida, balstoties uz viņu reklamēšanu. Turklāt izstrādājumiem ir izmantojamās īpašības un kvalitāte, kāda parasti ir šāda veida izstrādājumiem, tie atbilst spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, tie ir atbilstošā daudzumā, apjomā vai svarā un atbilst mērķim, kuru reklamē pārdevējs vai kuram parasti tiek izmantoti izstrādājumi.
 
Ja preces, kas tiek pieņemtas, neatbilst pirkuma līgumā noteiktajiem nosacījumiem (“neatbilstība”), pircējai pusei ir tiesības pieprasīt, lai pārdevējs bez maksas nodrošina izstrādājuma atbilstību stāvoklim, kas atbilst pirkuma līgumam. Bez liekas kavēšanās, tos aizstājot vai salabojot, kā to prasa pircēja puse. Ja tas nav iespējams, pircējai pusei ir tiesības uz atbilstošu atlaidi vai tā var atkāpties no līguma. Tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, ja pircējs pirms preces pieņemšanas zināja par šādiem nosacījumiem vai radīja šādus apstākļus. Neatbilstība starp faktiskajiem nosacījumiem un nosacījumiem, kas norādīti pirkuma līgumā, kas parādās sešu (6) mēnešu laikā pēc pieņemšanas, tiek uzskatīta par neatbilstību, kas pastāv jau pieņemšanas brīdī, ja vien tā nav pretrunā ar izstrādājumu raksturu vai pašu pierādīts pretējais.
 
Produktiem, kas ātri nesadalās, vai lietotiem izstrādājumiem, pārdevējs ir atbildīgs par trūkumiem, kas izrādās neatbilstība starp faktiskajiem noteikumiem un nosacījumiem, kas norādīti pirkuma līgumā pēc tam, kad tie ir pieņemti garantijas laikā.
Pircēja puses tiesības, kas izriet no pārdevēja atbildības par trūkumiem, ieskaitot pārdevēja garantijas atbildību, īsteno tieši pārdevēja uzņēmuma telpās. Preču atgriešanas brīdis tiek uzskatīts par brīdi, kad pārdošanas puse pieņēma atpakaļ preces no pircēja puses.
 
Garantija arī neattiecas uz bojājumiem, kas nodarīti šādos veidos (ja šāda darbība nav ierasta darbība un to neaizliedz pievienotās lietotāja instrukcijas):
 
a. izstrādājumu mehāniskie bojājumi,
b. preču izmantošanu temperatūrā, putekļu daudzumā, mitrumā un ķīmiskajā, kā arī mehāniskajā ietekmē, kas neatbilst lietošanas veidam, ko paredzējis pārdevējs vai ražotājs,
c. neprofesionāla uzstādīšana, manipulācijas, darbība vai nepietiekama apkope,
d. bojājumi, kas radušies, pārmērīgi izmantojot vai izmantojot pretrunā ar nosacījumiem, kas norādīti dokumentācijā vai vispārējos noteikumos,
e. nepieredzēta iejaukšanās vai parametru modificēšana,
f. klienta veikta modifikācija (krāsošana, locīšana utt.), kas radīja bojājumus,
g. elementu vai visas iekārtas bojājumi.

 
UZMANĪBU: garantija neattiecas uz spuldzēm (un gaismas avotiem), kas ir iegādāto gaismekļu daļas un ir bez maksas. Tie tiek uzskatīti par reklāmas priekšmetiem!
 
Saskaņā ar spēkā esošo likumu garantijas laiks ir 24 mēneši. Tomēr mēs garantējam pagarinātu garantijas periodu - 36 mēnešus. Garantijas laiks attiecas uz visiem gaismekļiem, izņemot spuldzes.

Kā atgriezt preces
Ja vēlaties atgriezt produktus, kas iegādāti vietnē lampupasaule.lv, lūdzu, aizpildiet PRODUKTA ATGRIEŠANAS VEIDLAPU,, kur jūs varat norādīt galvenokārt preces veidu, tā kodu, rēķina numuru, pasūtījuma numuru un defekta veidu. Ir arī labi pievienot dažas fotogrāfijas, lai parādītu defektu. Divu darba dienu laikā ar jums sazināsies un tiksiet informēti par nākamajām darbībām un iespējām, kā izmantot atlaidi, norādot adresi, uz kuru preces atgriezt.

Drīz (t.i., vēlākais 2 darba dienu laikā) ar jums sazināsies pa e-pastu vai tālruni.

Izstrādājumi ir jāatdod oriģinālajā iepakojumā vai piemērotā transporta iepakojumā, jo piegādātājs nav atbildīgs par iespējamiem mehāniskiem bojājumiem, kas radušies izstrādājumiem pirms to piegādes.

Attaisnotas atgriešanas gadījumā jums ir tiesības saņemt kompensāciju par vismazāko summu, kas nepieciešama drošai piegādei (jāsniedz transporta dokuments).

Neatbilstošas atgriešanas gadījumā klientam nav tiesību saņemt kompensāciju par viņu izmaksām, kas radušās, rīkojoties ar atgriešanu, un piegādātājam nav tiesību saņemt kompensāciju par izmaksām, kas viņam radušās (ja vien tas nav bijis atkārtots, nepamatots mēģinājums, ko var uzskatīt par patērētāja tiesību ļaunprātīgu izmantošanu).

Par produktiem samaksātā nauda tiks atgriezta jūsu bankas kontā.

Prasības likumība
Piegādātājs vai ražotājs izlems, vai jūsu prasība ir likumīga, un pa tālruni vai e-pastu informēs jūs par turpmākajām situācijas risināšanas darbībām.

Saskaņā ar likumu Nr. 634/1992 Coll. Visas situācijas atrisināšanai ir 30 dienu termiņš.

Autor článku:

Andris
Andris Supervisor

Andris ir ne tikai klientu apkalpošanas speciālists bet arī LED apgaismojuma piekritējs.Savos rakstos viņš dos jums padomu kā samazināt elektroenerģijas patēriņa rēķinus vai kā izvēlēties pareizo spuldzi.Tāpat viņš sniegs daudz lietderīgu padomu kā nevainojami izgaismot Jūsu māju vai dārzu

Jautājiet jebko

Andris

Mēs palīdzēsim Jums ar izvēli kā ari ar tehniskām problēmām.

+371 67660665(Pirmdiena-Piektdiena,08:00-16:30)

Jautājiet

Īpašie piedāvājumi un jaunumi tieši uz Jūsu e-pastu

Sekojiet ziņām savā e-pastā

Pārtraukt pierakstu uz jaunumiem