Ko darīt, ja pasūtījums ir sabojāts vai nepilnīgs? | Lampupasaule
Pieteikties
Levý banner
Pravý banner
Izvēlne
0 0,00
70 vairāk, lai saņemtu bezmaksas piegādi
Kategorija

Ko darīt, ja pasūtījums ir sabojāts vai nepilnīgs?

Par pirkumu

Andris

Ko darīt, ja ar pasūtījumu kaut kas nav kārtībā?

Ja klients, saņemot un izsaiņojot pasūtījumu, atklāj, ka kāds gaismeklis ir bojāts, saplaisājis vai kā citādi bojāts, par to nekavējoties jāinformē pārvadātājs, kurš pasūtījumu piegādāja klientam.
 
Svarīgi ir arī pārbaudīt saturu un to, vai iepakojumā netrūkst neviena priekšmeta. Ja pasūtījums ir nepilnīgs, par to jāinformē ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, izmantojot kontakta formu. Pēc šī termiņa iesniegtās sūdzības netiks izskatītas.
 
Mēs iesakām ievērot šādus norādījumus, piegādājot pasūtījumu:
Neuztraucieties pieņemt pasūtījumu, ja ārējais iepakojums ir nedaudz bojāts. Vairumā gadījumu sūtījums ir pilnīgi nebojāts, šāda sūtījuma nepieņemšana bieži nozīmē nevajadzīgu piegādes laika pagarinājumu.



Piegādes uzņēmums Omniva / GLS
  • Tūlīt pēc bojājuma atklāšanas (bet ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas) par zaudējumiem jāziņo uzņēmumam Omniva/GLS.
  • Tad ir nepieciešams sazināties ar mums, izmantojot kontakta formu. Mēs pēc iespējas ātrāk informēsim jūs par nākamo darbību.

 

Autor článku:

Andris
Andris Supervisor

Andris ir ne tikai klientu apkalpošanas speciālists bet arī LED apgaismojuma piekritējs.Savos rakstos viņš dos jums padomu kā samazināt elektroenerģijas patēriņa rēķinus vai kā izvēlēties pareizo spuldzi.Tāpat viņš sniegs daudz lietderīgu padomu kā nevainojami izgaismot Jūsu māju vai dārzu

Jautājiet jebko

Andris

Mēs palīdzēsim Jums ar izvēli kā ari ar tehniskām problēmām.

67660665(Pirmdiena-Piektdiena,08:00-16:30)

Jautājiet

Copyright © 1990 – 2022 Lampupasaule.lv, Visas tiesības aizsargātas. Noteikumu un nosacījumu pieņemšana. i