Ja klients, saņemot un izsaiņojot pasūtījumu, atklāj, ka kāds gaismeklis ir bojāts,
saplaisājis vai kā citādi bojāts, par to nekavējoties jāinformē pārvadātājs, kurš pasūtījumu piegādāja klientam.
Svarīgi ir arī pārbaudīt saturu un to, vai iepakojumā
netrūkst neviena priekšmeta. Ja pasūtījums ir nepilnīgs, par to jāinformē
ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc pasūtījuma
saņemšanas, izmantojot
kontakta formu. Pēc šī termiņa iesniegtās sūdzības netiks izskatītas.
Mēs iesakām ievērot šādus norādījumus, piegādājot pasūtījumu:
Neuztraucieties pieņemt pasūtījumu, ja ārējais iepakojums ir nedaudz bojāts. Vairumā gadījumu sūtījums ir pilnīgi nebojāts, šāda sūtījuma nepieņemšana bieži nozīmē nevajadzīgu piegādes laika pagarinājumu.
Piegādes uzņēmums Omniva / GLS
- Tūlīt pēc bojājuma atklāšanas (bet ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc sūtījuma
saņemšanas) par zaudējumiem jāziņo uzņēmumam Omniva/GLS.
- Tad ir nepieciešams sazināties ar mums, izmantojot kontakta formu. Mēs pēc iespējas
ātrāk informēsim jūs par nākamo darbību.