Ko darīt, ja pasūtījums ir sabojāts vai nepilnīgs? | Lampupasaule
Levý banner
Pravý banner
Izvēlne
0 0,00
70 vairāk, lai saņemtu bezmaksas piegādi
Kategorija

Ko darīt, ja pasūtījums ir sabojāts vai nepilnīgs?

Par pirkumu

Andris

Ko darīt, ja ar pasūtījumu kaut kas nav kārtībā?

Ja ārējais iepakojums ir nedaudz deformēts vai bojāts, nebaidieties pieņemt sūtījumu. Vairumā gadījumu sūtījums nav bojāts un ir pilnīgi kārtībā - šāda sūtījuma nepieņemšana bieži vien nozīmē nevajadzīgu piegādes termiņa pagarināšanu. Taču ir svarīgi pieņemt sūtījumu ar pretenziju, lai pārvadātājam būtu atzīme, ka sūtījumam ir bojāts iepakojums.

Ja klients pēc pakas saņemšanas un izpakošanas konstatē, ka kāda prece ir salūzusi, saplaisājusi vai kā citādi bojāta, ir svarīgi nekavējoties ziņot par bojājumu pārvadājumu pakalpojumu sniedzējam, ar kura starpniecību sūtījums tika piegādāts klientam. Tāpat bojātais sūtījums pēc iespējas ātrāk jānofotografē. Jānofotografē pārvadājuma uzlīme, iepakojums (ar detalizētu informāciju par bojājumu), starplikas un bojātā prece. Fotogrāfijas ir nepieciešama sastāvdaļa, lai iesniegtu pretenziju pārvadātājiem, jo bez tām sūdzība tiks noraidīta. Tāpat ir svarīgi saglabāt iepakojumu, starplikas un bojāto/ salauzto preci līdz sūdzības procedūras beigām, jo tās tiks izmantotas kā pierādījumi, lai pieteiktu zaudējumus pārvadātājam.

Ir svarīgi pārbaudīt sūtījuma saturu un komplektāciju. Ja sūtījums ir nepilnīgs, par to mums ir jāpaziņo 2 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas.

Nosūtiet mums visu šo informāciju (nepilnības, bojājumi + fotoattēli), izmantojot kontaktformu. Vēlākas sūdzības netiks ņemtas vērā.
 
Mēs iesakām ievērot šādus norādījumus, piegādājot pasūtījumu:
Neuztraucieties pieņemt pasūtījumu, ja ārējais iepakojums ir nedaudz bojāts. Vairumā gadījumu sūtījums ir pilnīgi nebojāts, šāda sūtījuma nepieņemšana bieži nozīmē nevajadzīgu piegādes laika pagarinājumu.


Piegādes uzņēmums Omniva / GLS
  • Tūlīt pēc bojājuma atklāšanas (bet ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas) par zaudējumiem jāziņo uzņēmumam Omniva/GLS.
  • Tad ir nepieciešams sazināties ar mums, izmantojot kontakta formu. Mēs pēc iespējas ātrāk informēsim jūs par nākamo darbību.


Palešu piegāde

Ja iepakojums saņemšanas brīdī ir redzami bojāts, saņemiet to ar "iebildumu" un norādiet par bojājumiem pārvadātāja nosūtīšanas dokumentos. Ieteicams nekavējoties sastādīt ar pārvadātāju bojājumu protokolu un nofotografēt iepakojumu un bojāto preci. Nekavējoties ziņojiet mums par iepakojuma vai preces bojājumu un pievienojiet fotogrāfijas. Ja par bojājumiem uzzinājāt pēc preču izpakošanas, jums ir jānofotografē bojātā prece un iepakojums un nekavējoties jāziņo mums par bojājumiem, lai mums būtu iespēja pieteikt preču bojājumus un sūdzību. Šī pretenzija jāiesniedz 7 darba dienu laikā pēc preču piegādes, tāpēc, lūdzu, pārbaudiet sūtījumu uzreiz pēc tā saņemšanas un bez liekas kavēšanās paziņojiet mums par bojājumiem.


 

Autor článku:

Andris
Andris Diskuze, Recenzent, Zákaznické_zahraničí

Andris ir ne tikai klientu apkalpošanas speciālists bet arī LED apgaismojuma piekritējs.Savos rakstos viņš dos jums padomu kā samazināt elektroenerģijas patēriņa rēķinus vai kā izvēlēties pareizo spuldzi.Tāpat viņš sniegs daudz lietderīgu padomu kā nevainojami izgaismot Jūsu māju vai dārzu

Jautājiet jebko

Andris

Mēs palīdzēsim Jums ar izvēli kā ari ar tehniskām problēmām.

67660665(Pirmdiena-Piektdiena,08:00-16:30)

Jautājiet

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., Visas tiesības aizsargātas. Noteikumu un nosacījumu pieņemšana. i